Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Obecne oblicze Vistula Group S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej i jubilerskiej, ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego rozwoju poprzez fuzje i przejęcia dokonane w ciągu ostatnich lat. Proces ten obejmował połączenie z Wólczanką S.A. w 2006 roku, przejęcie Galerii Centrum Sp. z o.o. na początku roku 2007 oraz uzyskanie statusu podmiotu dominującego wobec spółki W. Kruk S.A., a następnie przeprowadzenie procedury jej prawnego połączenia z Vistula Group S.A. w grudniu 2008 roku. Celem wyżej wspomnianych działań konsolidacyjnych było zbudowanie wokół spółki Vistula Group S.A. grupy kapitałowej skupiającej znane polskie marki działające na rynku mody, biżuterii i towarów luksusowych. Od 2000 roku podstawą strategii Spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Vistula Group S.A. od lat dynamicznie rozwija własną sieć sprzedaży detalicznej. Aktualnie liczy ona 320 sklepów o łącznej powierzchni sprzedażowej liczącej ponad 28 tys. m2 (w tym między innymi: 99 sklepów marki Vistula, 92 sklepów marki W.KRUK, 97 sklepów marki Wólczanka oraz 32 sklepy marki Deni Cler Milano).
Profil
Podmiot | Akcje | % głosów |
---|
Rekomendacje
Operacje