Zapamiętaj mnie
Nie masz jeszcze konta? Załóż konto
PROCHNIK (PRC)
Spółka specjalizuje się w handlu odzieżą męską: głównie płaszczami i kurtkami, ale również garniturami, koszulami i krawatami. W 2009 r. spółka zrezygnowała z produkcji i przekształciło się w nowoczesną firmę handlowa, wykorzystującą potencjał marki, zorientowaną na rozbudowę sieci sprzedaży i wzmocnienie brandu. Próchnik S.A. to marka z segmentu klasycznej mody męskiej, o tradycjach sięgających końca lat 50. ubiegłego wieku. Jako najstarsza spółka warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych istnieje nieprzerwanie od 16 kwietnia 1991 roku, zaś w lutym b.r., dzięki emisji przegłosowanej przez akcjonariuszy, zyskała środki finansowe i potencjał ludzki będące podstawą podjętej restrukturyzacji firmy. Jasny i oczywisty rodowód marki odwołujący się do realnego patrona, walecznego patrioty Adama Feliksa Próchnika, lokuje firmę w wąskim i konkurencyjnym gronie producentów odzieży męskiej opierających komunikację o ideę brandingu kulturowego. Mężczyzna, do którego skierowane są projekty Próchnika, to osoba postępująca według fundamentalnych zasad w życiu prywatnym i zawodowym. Silnie powiązana z powstaniem GPW historia marki wiąże się także z naturalnym wyborem środowiska maklerskiego, jako jednej z najważniejszych grup docelowych. Rozbudowana kolekcja marki Próchnik zapewnia potencjalnemu odbiorcy swobodę wyboru i możliwość kreowania własnego, niepodrabialnego stylu. Oferta Próchnik S.A. obejmuje bowiem klasyczne koszule, garnitury, czy legendarne płaszcze, których tradycja konstrukcji i kroju sięga momentu założenia łódzkiej firmy w 1948 r. Nie przemijające trendy, ale twórcza interpretacja tradycyjnego krawiectwa stanowi o jakości propozycji Próchnika. Działalność spółki wykracza jednak poza standardową ofertę produktową. Zamierzeniem Próchnika jest budowa interaktywnej grupy odbiorców zainteresowanych rozbudowanym komponentem historycznym. Tak sformułowane cele są zupełną nowością na polskim rynku. Wynikają one z wizjonerskiego podejścia do biznesu i oferty mającej nie tylko zaspakajać potrzeby konsumpcyjne, ale również wiązać się z emocjonalnymi benefitami. Kwintesencją tych założeń jest patronat Adama Feliksa Próchnika oraz logo będące symbolem męstwa i odwagi.
Profil
Podmiot Akcje % głosów
Progress FIZAN 17 625 252 32,99 %
OFE MetLife 3 675 000 6,88 %
TFI Capital Partners S.A. 2 857 310 5,35 %
TFI Nationale-Nederlanden S.A. 1 407 928 2,64 %
TFI Millennium S.A. 700 000 1,31 %
OFE Nationale-Nederlanden 507 000 0,95 %
TFI PZU S.A. 440 000 0,82 %
TFI BPS S.A. 131 000 0,25 %
Rekomendacje
Operacje
Analiza techniczna
Interwał:
Wskaźnik 1:
Wskaźnik 2:
SMA15
SMA45
SMA100
SMA200
Typ wykresu:
Skala:
Formacje
Archiwalne formacje i wskaźniki
Sygnał Data Stopa zwrotu
Notowania
11:55
Pole Wartość
Sektor
Branża
Kurs 0,67 zł
Zmiana -1,47 %
C/Z 0,00
C/WK 0,37
Wolumen 16 770
Obrót 11 179 zł
%Freefloat 0,05%
%Akcji 0,03%
Spółki z branży
Nazwa Kurs Zmiana Obrót
BTM 2,55 zł 0,00% 3 371,25 zł
LBW 0,92 zł 1,10% 60 993,00 zł
SKT 0,42 zł 0,00% 6 980,82 zł
WST 60,00 zł 0,00% 3 000,00 zł
WOJ 4,98 zł -2,16% 981,06 zł
Ostatnie wątki z forum
Brak wątków.