LiveChat Software S.A. to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. LiveChat to narzędzie, które służy do bezpośredniej komunikacji pomiędzy odwiedzającym stronę, a jej właścicielem. Dla użytkownika końcowego ma ono postać okna rozmowy umieszczanego w witrynie internetowej. Z kolei właściciel strony ma dostęp do aplikacji bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej lub za pomocą dedykowanej aplikacji przeznaczonej zarówno dla komputerów stacjonarnych (Windows, Mac OS X), jak i dla platform mobilnych (iOS, Android). Zadaniem produktu jest wsparcie lub zastąpienie tradycyjnych metod sprzedaży prowadzonych w przedsiębiorstwie. LiveChat pomaga w szybkim i intuicyjnym kontakcie z klientami odwiedzającymi stronę internetową firmy lub sklep internetowy. Dodatkowo aplikacja uzyskuje informacje o zachowaniu klientów na stronie internetowej, co stanowi ważne źródło wiedzy w procesie sprzedaży, obsługi i wsparcia klienta. Oferowany przez Spółkę produkt adresowany jest do wszystkich firm, których wspólną cechą jest potrzeba komunikacji z klientami w Internecie. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów.
Profil
Podmiot | Akcje | % głosów |
---|
Rekomendacje
Operacje